bra dag, jättebra

Jag har varit runt i hela stan idag känns det som. Dock har jag bara varit i Kungsträdgården och gått därifån till Slussen, inte mycket mer. Liljeholmen klarades av då några öl var tvugna att införskaffas inför kvällens fotbollsmatch som ska ses i Örby. Mycket trevligt.

Jag har dessutom hunnit med en runda med springskorna och fan vad stolt jag är över mig själv. Jag klarade att springa runt hela Årstafältet utan att ens fundera på att verkligen stanna. Istället saktade jag bara ner när det blev som värst och ökade sen när jag "hämtat andan". Å vad pigg och fräsch jag känner mig. Nyduschad och allt. Snart får magen vad den behöver och då är jag nog helt fulländad.

Puss
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0