come on sugar let me know

Ni kommer inte tro mig.
Jag var på förmiddagen iväg till Sydpoolen med mor och Frida. Det gör jag nog inte om på väldigt många år.
Är lite osäker på varför jag ens följde med eller föreslog det. Huva!

Däremot var min mamma efter badet väldigt duktig som kom på att vi kunde köpa med oss mat från Thaien i Östertälje, vilket vi faktiskt aldrig gjort trots att det legat där i snart 10 år säkert.
Det var utomordentligt gott och till min förtjusning orkade jag inte all mat vilket innebär middag om en liten stund.

Jag är jävligt trött idag. Vet inte varför. Jag somnade i soffan framför en dålig film efter att vi ätit maten och nu har jag så mycket gäsp i mig att jag snart inte orkar sitta upp längre. Hoppas att afrodansen om knappt två timmar ändrar på detta. Fan vad underbart det ska bli. Mmm... Sen hem å krascha.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0