grattis Annika 17 år (igår)

För någon vecka sedan, innan jag, mor och Bittan var på Dramaten och såg Jane Eyre så bad min mor mig att följa med henne någon timme innan för att leta en vårjacka. Hon hittade jacka i första butik och då slog det mig att jag inte hade någon jag ville använda. Har haft samla gamla tråkiga jacka i två, kanske tre år. Nytt ville jag ha och så blev det. Bara det att mamma tog tillfället i akt och köpte den som en födelsedagspresent (fyller år snart) det var rart. Bara det att hon inte låter mig få den helt och hållet än, trots att våren är så här som den kan bli. Några dagar till, sen är den min. Om jag inte tjatar lite extra idag. Här är den i alla fall. Den är från Monki och den är göörbra.


Jag var med Malin och bokade tid till hennes tatuering och som vanligt när man "bara rör sig" kan man ju ändå gå och kolla i någon affär så där. Det brukar mer eller mindre alltid bli Monki som får äran att stå som värd. Likaså denna gång och jag är så jävla dålig på att komma därifårn tomhänt. Eller kanske ska man säga tvärtom, jag är jävligt bra på att komma därifrån med något i handen! Denna gång blev det ett rart litet linne. Som jag sa till Micke: Det bara hängde där...

Kommentarer
Simona:

Gööör snygg jacka!

2010-03-20 @ 15:07:04


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0