lördag

Skit också! Råkade doppa föten i ett blomsterarrangemang som står på bordet jag löst och ledigt lagt upp mina fötter på eftersom jag är alldeles för ensam för att bara kolla på tv eller bara sitta med datorn, jag måste alltså göra båda saker samtidigt. Jag har inte varit ensam hemma på säkert 5 månader. Det känns lite läskigt.

Jag mår okej. Är täppt i näsan bara och energin som kunde tagit mig till köket och "medicin-skåpet" försvann till några knapptryck för att komponera ihop ett ok blogg-inlägg. Tyvärr. My bad. Annars mår jag okej... ändå.
Är hemma i Vårsta och inte i Årsta. Saknar Årsta och åker tillbaka imorgon.

Var på mysig middag hos Malin i Storvreten och hade en glad stund. Utgång för vissa men inte för mig, vilket säkert redan framgått.

Puss
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0