onsdag 09:56

Agaton och jag har nu varit ute med varandra tre gånger och sprungit och gått omvartannat. Han är inte alltid jättepigg på att springa vilket egentligen inte är så jättejobbigt för mig eftersom min kondition är totalt värdelös just nu.

Försöker faktiskt plugga, det går dessvärre inte speciellt bra. Ska invänta samtal från M och sen sticker jag och möter upp för lite simning i Liljeholmen. Det är ju bra. Men det är inte lika bra som det vore om jag faktiskt blev klar med pluggeriet. Jävla skit!

Ska efter simning göra allt för att inte gå och käka på Shanti.
Kommentarer
Malin:

Jag vill se dig uppdatera din gnu<3

2010-04-08 @ 21:26:16

URL: http://ettbittertjag.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0