fredsblommor

Sitter i soffan i Hammarby och är ensam nu igen.
Dock ska jag inte klaga, skulle varit ännu mer ensam än jag blev. Katarina valde att ta bilen hit och se Yrrol tillsammans med mig och det tackar jag för. Tycker att det är fruktansvärt skönt att sova själv och vakna upp själv i en tom lägenhet men det är liksom stunden innan sömnen entrar och tankarna självmant flyter iväg. Den stunden erbjuder så mycket tid att bara ligga och tänka och det är ibland väldigt påfrestande.

Nej, nu är jag trött och jag har inte för avsikt att titta på Hajen 2 som Kanal 5 så snällt visar.



Köpte nytt, rätt fint linne med Malin för någon dag sedan. Jag gillar att det är blommor. Linnet kommer från H&M och kostade väl 100 kr kan jag tänka mig.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0