mulet och regn och blask

Sunday sunday. Far min fyller år imorgon så idag har vi haft ett litet lätt kalas med kaffe, bulle, tårta och två sorters kakor. Imorgon fyller även kusinbarn Alva 4 år så då blir det ett lite med kalasigt kalas. Jag är dock kluven så inåt i helvete. Det gäller att välja antingen afrodans eller Alva. Fan, det är näst sista gången med afro och det är ju så... bra. Gillar inte att det blir så här.

Jag hade egentligen lovat att gå på spelning idag men jag fick slippa eftersom jag är ute, hemma i Vårsta och det skulle bli så jobbigt att åka hem sent eftersom det är söndag och hej och hå vad det blev intressant nu då.

Kör igång med lite 60-tal och visar lite bilder på vad jag har haft för mig denna väldigt, ovanligt lugna helg.




Har gosat med Agaton




Pappa fick en korg med öl, dock var alla tvugna att ta upp å titta på alla flaskor så korgen ser lite tom ut...



I tisdags umgicks jag med Malin, vi handlade en massa strunt och däribland återfinnes den här kepan. Det tog ett tag för mig att slå till.

Och nu var det slut på det roliga. Imorgon blir det till att gå upp tidigt för att sjunga skönsång för bästa farsgubben i världen. I min värld alltså, inte i er andras förstås.

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0