sköna maj

Känner mig inte så sliten längre, mest i huvudet. Där känns det lite slitet.
Kvällen igår blev mer eller mindre kaotisk och okontrollerbar på många sätt men den tog rätt som det var slut... den kvällen också. Det spelar faktiskt ingen roll på vad allt berodde på för det gör nu idag ingen skillnad. Ingen skillnad alls.
Jag skulle äta lunch men fick inte i mig en bit. Då var det slitet.

Nu sitter jag i min favorit-kladda-ner-från-tatuering-tröja och funderar väldigt mycket på att duscha och därefter äta lite vindruvor och vänta på att någon ska komma och slänga upp mig på sin vita springare och ja... ta vägen någonstans.

Ikväll verkar det vara om än svårare att hitta något att ägna sig åt, men kanske är det bara bra.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0