sun sun sun here it comes

Sitter och lyssnar igenom min enda lista på Spotify. Är fortfarande osäker på hur fan man går till väga för att skapa en ny så jag lägger allt i den jag redan har. Fast jag är fruktansvärt dålig på att lägga dit låtar...

Varför inledde jag så? Det var ju väldigt ointressant om jag ska vara ärlig, och ointressanta saker är ju jävligt ovanligt för att vara mig... Nej fan vilken dålig klang det här inlägget fick. Som om jag försöker vara snärtigt ironisk.

Skitsamma. Jag är täppt i näsan och för någon dag sedan hade jag en härlig kväll med Malin. Vi söp oss inte fulla utan vi var civiliserade och snackade så jävla mycket härligt skit och annat som definitivt inte kan klassas som skit. Å vad bra det blir ibland.

Idag ska jag bjuda på middag.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0